integracja telefonii TDM i VoIP
usługi PBX
poczta głosowa, fax serwer
call center, IVR, otwarte interfejsy (CTI, TAPI, XML)
aplikacja Asystent DGT
łączność korporacyjna
łączność bezprzewodow
W każdej firmie, niezależnie od tego czy zatrudnia kilku, kilkudziesięciu czy kilkuset pracowników, wymiana informacji stanowi podstawowe narzędzie prowadzenia biznesu.
Od tego jak taka komunikacja będzie zorganizowana zależy komfort pracy, jej wydajność i skuteczność. Od wielu lat komunikacja głosowa jest podstawową, najskuteczniejszą i najszybszą metodą wymiany informacji w firmie. Nie ulega jednak wątpliwości, że na przestrzeni tych lat komunikacja ta uległa znaczącej ewolucji i dziś poza realizacją podstawowych funkcji porozumiewania się, stanowi często fundament wielu aplikacji wspomagających zarządzanie firmą czy też kontakt z klientami. Dlatego tak istotną rolę odgrywa wybór platformy komunikacyjnej zastosowanej w firmie. Musi być ona nowoczesna, elastyczna, umożliwiać zastosowanie najnowszych technologii komunikacyjnych i informatycznych, posiadać otwarte interfejsy, powinna być także skalowalna i łatwa w obsłudze. I taka właśnie jest DGT IPnova.
integracja telefonii TDM i VoIP
usługi PBX
poczta głosowa, fax serwer
call center, IVR, otwarte interfejsy (CTI, TAPI, XML)
aplikacja Asystent DGT
łączność korporacyjna
łączność bezprzewodow
Historia połączeń (odebranych, wykonanych i nieodebranych), dostęp i zarządzanie kontaktami w książce telefonicznej, możliwość ustawienia przekierowań, ustawienie skojarzonego numeru komórkowego, proste zestawienie połączeń konferenyjnych, obsługa SMS-ów, funkcjonalność komunikatora, aktywacja nagrywania rozmowy – dostępne są z poziomu prostej aplikacji graficznej dla każdego użytkownika bez względu na rodzaj telefonu, z którego korzysta (analogowy, systemowy, VoIP). W szczególnym przypadku wbudowana w aplikację funkcjonalność softphone oraz VPN pozwala na zdalny i bezpieczny dostęp do wszystkich usług telefonicznych z poziomu komputera dołączonego do sieci Internet.
Prosta i przejrzysta aplikacja zapewniająca funkcjonalność historii połączeń (odebranych, wykonanych i nieodebranych), dostęp i zarządzanie kontaktami w książce telefonicznej, możliwość ustawienia przekierowań. Jest ona całkowicie wystarczająca do codziennej komunikacji.
Aplikacja KSW upraszcza, usprawnia i podnosi znacznie efektywość pracy każdej telefonistki oraz dyspozytora. Wbudowana elastyczność umożliwia użytkownikom łatwe dostosowanie wyglądu, rozmieszczenia i zachowania poszczególnych kontrolek aplikacji do indywidualnych potrzeb. Niektóre dostępne funkcjonalności z poziomu aplikacji: kolejki połączeń, przyciski gorących linii, historia połączeń, historia przekierowań, Centralna Książka Telefoniczna, zarządzanie konferencjami, biuro zleceń. Aplikacja jest zwykle instalowana na jednym z dostępnych terminali dyspozytorskich z ekranami dotykowymi - opcjonalnie może również współpracować z istniejącym telefonem.
DGT Sp. z o.o.
ul. Młyńska 7, 83-010 Straszyn, mail: dgt@dgt.pl
tel: +48 58 682 0 700 | fax: +48 58 683 29 25